maandag 27 juli 2015

Girl, get some sleep!



'Girl, get some sleep!' spreekt mijn Gids me zojuist zeer dringend toe.... hahaha... in het Engels nog wel... 'Take good care of yourself!'
Ik schrok me rot, hoorde het echt hardop hier in de kamer... zelfs de hond keek grommend op met een blik die vroeg: 'wie is daar?', maar herkende de stem vast, net als ik, als zijnde één van mijn dagelijkse spiritueel begeleiders, een Gids, die zich lang niet altijd zo helder en duidelijk laat gelden (dus het zal wel nodig zijn...). De hond ging gelukkig niet blaffen hier in de stille nacht, met alleen het druppen van de regen als geluidbehangetje.






Ik was bezig met een volgend mandala-blog voor deze website - de symboliek van de cirkel - maar deed van schrik meteen mijn tekenlamp uit en zag internet nog open staan toen ik mijn computer af wilde sluiten. Want ja, die stem heeft toch gelijk, het is al véél te laat, 1 uur midden in de nacht... Dat krijg je als het tekenen en kleuren van mandala's helemaal 'je ding' zijn...
Toch nog maar even delen dit... is eigenlijk zo leuk als je steeds meer in contact komt met je Gidsen. Ach, gevalletje 'hoort stemmen'... hahaha... 'psychologenvoer'... Nou, deze stem heeft toch het beste met me voor, dus in dit geval... welterusten mandalavriendjes en -vriendinnetjes... internet gaat sluiten, oogjes dicht, snaveltjes toe (of was het andersom...? snaveltjes toe, oogjes dicht... of snaveltjes dicht, oogjes toe... ik weet het niet meer... is nu véél te laat om over na te denken...)... welterusten.






En nog even wachten op het volgende inspiratieblog...
Wordt vervolgd!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten