woensdag 15 februari 2017

Top 7 Colored Pencil Mistakes that Beginners Make - Lachri


en niet alleen beginners...

Hoewel in het Engels wil ik deze video met je delen.
De manier van kleuren van Lisa sluit zo nauw aan bij mijn manier van kleuren dat ik je deze video niet wil onthouden.
Overigens gebruik ik in mijn tekeningen bijna nooit een blender of blendermedium zoals Lisa doet. Blending (is daar een goed Nederlands woord voor?) gebeurt bij mij over het algemeen met de kleurpotloden zelf en/of de extra lagen die aangebracht worden.
Deze top 7 van 'fouten' zijn wat mij betreft ook op het mandala-tekenen van toepassing.
Ik hoop dat je het Engels kunt volgen...
Zo niet, dan weet je me te vinden voor kleurworkshops 😉





Veel kleurplezier!

Angelique


Geen opmerkingen:

Een reactie posten