maandag 27 maart 2017

Op de tekentafel... 2017/03 - 001



Na een aantal dagen besteed te hebben aan de uitwerking van sleutelpatronen,  een studie op zich, weer even lekker verder met de tekening die er nog lag...


Allereerst de tekening verder in inkt gezet:



Hij is bewerkt tot kleurplaat, dus je kunt 'm downloaden als je mee wilt kleuren.
Rechts klikken op de tekening en downloaden, waarna je 'm uit kunt printen.
Let op: formaat van het origineel is 30 x 40 cm!


En dan kan er gekleurd worden:






Nog geen idee wat de kleuren verder gaan worden,
maar met deze eerste twee kleuren kan ik alvast een héél eind vooruit voorlopig.
Ik vermoed dat het lichte deel in de knoop nog verrijkt gaat worden met een okergeel,
maar dat idee laat ik nog even rijpen.
Ik wil het allemaal niet té oranje uit laten komen.
Net als de idee dat ik mogelijk nog een lijntje om de knoop ga tekenen voor een gouden randje.

Eerst maar eens met de Medium Grey en de Burnt Carmine verder.
Daarna ga ik het idee met die okergeel en het goudrandje eerst maar eens uitproberen op een kladje.




De ontwikkeling van deze mandala volgen?
En intussen meer informatie krijgen over de energie ervan?
 Vooraan beginnen: 2017/03
2017/03 - 008

Geen opmerkingen:

Een reactie posten